סוכות שומרונים : הבלוג של ענת סקילי: סוכות - פסח, חג מצות, שבועות, מועד ראש חודש שביעי, כיפור, סוכות ושמיני עצרת.

השומרונים מחזיקים בתורה שבכתב כמו של היהודים, עם כמה שינויים, ומקיימים מצוות שונות כמו קרבן פסח, ומצוות סוכה. את הסוכות היהודיות כולם מכירים, אבל סוכות שומרוניות ראיתם אי פעם? הצטרפו אלינו לסיור והרצאה בעקבות הסוכות המיוחדות של השומרונים בחולון. מועדי החגים וימיהם בשבוע נקבעים על ידי הכהן הגדול . פסח, חג מצות, שבועות, מועד ראש חודש שביעי, כיפור, סוכות ושמיני עצרת.

מעוניינים לצאת לטיול סוכות של השומרונים בהר גריזים? זו×'יות מעור×'ת - שומרונים
זו×'יות מעור×'ת - שומרונים from shomronim.co.il
מעוניינים לצאת לטיול סוכות של השומרונים בהר גריזים? לאחר ההרצאה נצא לסיור בשכונה השומרונית בחולון, במהלכו נתרשם ממספר סוכות ונבקר באחת מהן, נשמע דברים על החג ומנהגיו מבעל הסוכה. השומרונים חוגגים שבעה חגים בשנה: אבל מי הם השומרונים, איך הם קשורים ליהודים ולמה הם בכל זאת עם . מועדי החגים וימיהם בשבוע נקבעים על ידי הכהן הגדול . ככה בונים סוכה שומרונית חול המועד סוכות במהלך חול המועד מארחים השומרונים בביתם את אורחיהם ודלתם פתוחה לכל חפץ, המונים מגיעים לשכונה השומרונית במהלך. חג סוכות הוא הזדמנות לרבים לבקר לא רק בסוכה יהודית אלא גם בסוכה שומרונית. את הסוכות היהודיות כולם מכירים, אבל סוכות שומרוניות ראיתם אי פעם?

שבעת ימים תשבו בסוכות מצווה התורה וכך אכן נוהגים השומרונים במהלך חג הסוכות.

הסוכה השומרונית בנויה בתוך הבית. את הסוכות היהודיות כולם מכירים, אבל סוכות שומרוניות ראיתם אי פעם? הצטרפו אלינו לסיור והרצאה בעקבות הסוכות המיוחדות של השומרונים בחולון. למרות הדמיון בין היהודים לשומרונים, . מעוניינים לצאת לטיול סוכות של השומרונים בהר גריזים? שבעת ימים תשבו בסוכות מצווה התורה וכך אכן נוהגים השומרונים במהלך חג הסוכות. השומרונים חוגגים שבעה חגים בשנה: ביום הראשון של חג הסוכות השומרוני, לפנות בוקר, עורכים השומרונים את העלייה לרגל השלישית להר גריזים, ההר המקודש להם. פסח, חג מצות, שבועות, מועד ראש חודש שביעי, כיפור, סוכות ושמיני עצרת. ככה בונים סוכה שומרונית חול המועד סוכות במהלך חול המועד מארחים השומרונים בביתם את אורחיהם ודלתם פתוחה לכל חפץ, המונים מגיעים לשכונה השומרונית במהלך. חג סוכות הוא הזדמנות לרבים לבקר לא רק בסוכה יהודית אלא גם בסוכה שומרונית. גם מנהגי החג וקישוטי הסוכה הם בדיוק כמו של אבותינו בתקופת התנך, על כן נצא אל הר גריזים לבקר את עדת השומרונים בחג סוכות. לאחר ההרצאה נצא לסיור בשכונה השומרונית בחולון, במהלכו נתרשם ממספר סוכות ונבקר באחת מהן, נשמע דברים על החג ומנהגיו מבעל הסוכה.

ביום הראשון של חג הסוכות השומרוני, לפנות בוקר, עורכים השומרונים את העלייה לרגל השלישית להר גריזים, ההר המקודש להם. פסח, חג מצות, שבועות, מועד ראש חודש שביעי, כיפור, סוכות ושמיני עצרת. הצטרפו אלינו לסיור והרצאה בעקבות הסוכות המיוחדות של השומרונים בחולון. השומרונים מחזיקים בתורה שבכתב כמו של היהודים, עם כמה שינויים, ומקיימים מצוות שונות כמו קרבן פסח, ומצוות סוכה. גם מנהגי החג וקישוטי הסוכה הם בדיוק כמו של אבותינו בתקופת התנך, על כן נצא אל הר גריזים לבקר את עדת השומרונים בחג סוכות.

חג סוכות הוא הזדמנות לרבים לבקר לא רק בסוכה יהודית אלא גם בסוכה שומרונית. ×
×"×'לו×' של ענת סקילי: סוכות from img2.tapuz.co.il
הסוכה השומרונית בנויה בתוך הבית. מעוניינים לצאת לטיול סוכות של השומרונים בהר גריזים? שבעת ימים תשבו בסוכות מצווה התורה וכך אכן נוהגים השומרונים במהלך חג הסוכות. למרות הדמיון בין היהודים לשומרונים, . השומרונים חוגגים שבעה חגים בשנה: הצטרפו אלינו לסיור והרצאה בעקבות הסוכות המיוחדות של השומרונים בחולון. חג סוכות הוא הזדמנות לרבים לבקר לא רק בסוכה יהודית אלא גם בסוכה שומרונית. מועדי החגים וימיהם בשבוע נקבעים על ידי הכהן הגדול .

השומרונים מחזיקים בתורה שבכתב כמו של היהודים, עם כמה שינויים, ומקיימים מצוות שונות כמו קרבן פסח, ומצוות סוכה.

הסוכה השומרונית בנויה בתוך הבית. אבל מי הם השומרונים, איך הם קשורים ליהודים ולמה הם בכל זאת עם . השומרונים חוגגים שבעה חגים בשנה: את הסוכות היהודיות כולם מכירים, אבל סוכות שומרוניות ראיתם אי פעם? חג סוכות הוא הזדמנות לרבים לבקר לא רק בסוכה יהודית אלא גם בסוכה שומרונית. ככה בונים סוכה שומרונית חול המועד סוכות במהלך חול המועד מארחים השומרונים בביתם את אורחיהם ודלתם פתוחה לכל חפץ, המונים מגיעים לשכונה השומרונית במהלך. גם מנהגי החג וקישוטי הסוכה הם בדיוק כמו של אבותינו בתקופת התנך, על כן נצא אל הר גריזים לבקר את עדת השומרונים בחג סוכות. פסח, חג מצות, שבועות, מועד ראש חודש שביעי, כיפור, סוכות ושמיני עצרת. למרות הדמיון בין היהודים לשומרונים, . השומרונים מחזיקים בתורה שבכתב כמו של היהודים, עם כמה שינויים, ומקיימים מצוות שונות כמו קרבן פסח, ומצוות סוכה. הצטרפו אלינו לסיור והרצאה בעקבות הסוכות המיוחדות של השומרונים בחולון. לאחר ההרצאה נצא לסיור בשכונה השומרונית בחולון, במהלכו נתרשם ממספר סוכות ונבקר באחת מהן, נשמע דברים על החג ומנהגיו מבעל הסוכה. ביום הראשון של חג הסוכות השומרוני, לפנות בוקר, עורכים השומרונים את העלייה לרגל השלישית להר גריזים, ההר המקודש להם.

מעוניינים לצאת לטיול סוכות של השומרונים בהר גריזים? פסח, חג מצות, שבועות, מועד ראש חודש שביעי, כיפור, סוכות ושמיני עצרת. לאחר ההרצאה נצא לסיור בשכונה השומרונית בחולון, במהלכו נתרשם ממספר סוכות ונבקר באחת מהן, נשמע דברים על החג ומנהגיו מבעל הסוכה. גם מנהגי החג וקישוטי הסוכה הם בדיוק כמו של אבותינו בתקופת התנך, על כן נצא אל הר גריזים לבקר את עדת השומרונים בחג סוכות. מועדי החגים וימיהם בשבוע נקבעים על ידי הכהן הגדול .

חג סוכות הוא הזדמנות לרבים לבקר לא רק בסוכה יהודית אלא גם בסוכה שומרונית. ×
×"×'לו×' של ענת סקילי: סוכות from blog.tapuz.co.il
השומרונים חוגגים שבעה חגים בשנה: את הסוכות היהודיות כולם מכירים, אבל סוכות שומרוניות ראיתם אי פעם? פסח, חג מצות, שבועות, מועד ראש חודש שביעי, כיפור, סוכות ושמיני עצרת. חג סוכות הוא הזדמנות לרבים לבקר לא רק בסוכה יהודית אלא גם בסוכה שומרונית. שבעת ימים תשבו בסוכות מצווה התורה וכך אכן נוהגים השומרונים במהלך חג הסוכות. מועדי החגים וימיהם בשבוע נקבעים על ידי הכהן הגדול . ביום הראשון של חג הסוכות השומרוני, לפנות בוקר, עורכים השומרונים את העלייה לרגל השלישית להר גריזים, ההר המקודש להם. הסוכה השומרונית בנויה בתוך הבית.

פסח, חג מצות, שבועות, מועד ראש חודש שביעי, כיפור, סוכות ושמיני עצרת.

פסח, חג מצות, שבועות, מועד ראש חודש שביעי, כיפור, סוכות ושמיני עצרת. לאחר ההרצאה נצא לסיור בשכונה השומרונית בחולון, במהלכו נתרשם ממספר סוכות ונבקר באחת מהן, נשמע דברים על החג ומנהגיו מבעל הסוכה. אבל מי הם השומרונים, איך הם קשורים ליהודים ולמה הם בכל זאת עם . מועדי החגים וימיהם בשבוע נקבעים על ידי הכהן הגדול . חג סוכות הוא הזדמנות לרבים לבקר לא רק בסוכה יהודית אלא גם בסוכה שומרונית. גם מנהגי החג וקישוטי הסוכה הם בדיוק כמו של אבותינו בתקופת התנך, על כן נצא אל הר גריזים לבקר את עדת השומרונים בחג סוכות. ביום הראשון של חג הסוכות השומרוני, לפנות בוקר, עורכים השומרונים את העלייה לרגל השלישית להר גריזים, ההר המקודש להם. את הסוכות היהודיות כולם מכירים, אבל סוכות שומרוניות ראיתם אי פעם? מעוניינים לצאת לטיול סוכות של השומרונים בהר גריזים? השומרונים חוגגים שבעה חגים בשנה: הצטרפו אלינו לסיור והרצאה בעקבות הסוכות המיוחדות של השומרונים בחולון. ככה בונים סוכה שומרונית חול המועד סוכות במהלך חול המועד מארחים השומרונים בביתם את אורחיהם ודלתם פתוחה לכל חפץ, המונים מגיעים לשכונה השומרונית במהלך. למרות הדמיון בין היהודים לשומרונים, .

סוכות שומרונים : ×"×'לו×' של ענת סקילי: סוכות - פסח, חג מצות, שבועות, מועד ראש חודש שביעי, כיפור, סוכות ושמיני עצרת.. השומרונים מחזיקים בתורה שבכתב כמו של היהודים, עם כמה שינויים, ומקיימים מצוות שונות כמו קרבן פסח, ומצוות סוכה. גם מנהגי החג וקישוטי הסוכה הם בדיוק כמו של אבותינו בתקופת התנך, על כן נצא אל הר גריזים לבקר את עדת השומרונים בחג סוכות. את הסוכות היהודיות כולם מכירים, אבל סוכות שומרוניות ראיתם אי פעם? ביום הראשון של חג הסוכות השומרוני, לפנות בוקר, עורכים השומרונים את העלייה לרגל השלישית להר גריזים, ההר המקודש להם. מעוניינים לצאת לטיול סוכות של השומרונים בהר גריזים?